متن آهنگ راغب قرار عاشقی
نوشته شده توسط : حسین

✓ ✓ نه خنده از تو بی خبر موند نه گریه دردمو دوا کرد ✓ ✓

نفس نفس به سینه پر زد دلی که اسم تو صدا زد ✓ ✓

✓ ✓ هوای عاشقی گرفته ببین بنفشه سر به زانوست ✓ ✓

بیا به دیدنم که خستم بیا سرم پر از هیا هوست ✓ ✓

✓ ✓ هوا هوای دیدن تو ست به لب رسیده جان خسته ✓ ✓

ی بغض بی بهونه دارم که راه گریه هامو بسته ✓ ✓

✓ ✓ هوا هوای بی قراری بریده طاقتم کجایی ✓ ✓

امان از این همه غریبی امان از این همه جدایی ✓✓

✓ ✓ کجا به خنده می رسم از این هوایی گریه آلود ✓ ✓

مرا ببر به ساعتی که لحظه ی قرارمون بود ✓ ✓

✓ ✓ دعای دل شکسته ها گره گشای مشکلم کو ✓ ✓

دلم گرفته از زمین نگار من بگو دلم کو ✓ ✓

✓ ✓ امیر پرده پوش عاشقی کجایی قصد خانه داری ✓ ✓

تو را صدا زدم به خواهش تو را صدا زدم به زاری ✓ ✓

✓ ✓ بهار تازه روی پنهون امید نو رسیده ی من ✓ ✓

چرا قدم نمی گذاری به دیده ی ندیده ی من ✓ ✓

✓ ✓ هوا هوای دیدن توست به لب رسیده جا هسته ✓ ✓





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: